Ideje koje „stvori“ tim su neuporedive sa idejom koju osmisli sam pojedinac

Kompanija LinkUp okuplja mladi team stručnjaka koji svoj poziv i svoje klijente doživljavaju kao sinergiju koja donosi rezultate. Njihove ponude na www.bizbook.ba možete pogledati još danas i jednim klikom dogovoriti sastanak!    


Kako biznis izgleda iz njihove persprektive, objasnila nam je marketing managerica ove kompanije Dina Mujčinović u današnjem Bizbook Blogu. 

 

LinkUP je agencija za digitalni marketing, jedinica u sklopu kompanije Katriel d.o.o. Sa svojim radom smo počeli prije nekoliko mjeseci, a ved nižemo uspješne poslovne rezultate i partnerstva. Tim čine troje mladih ljudi i to Marketing manager, Digital marketing manager te Social media manager, sa dosadašnjim bogatim iskustvom u navedenim poljima, na čelu sa direktorom Antom Bilidem.

  1. Koji proizvod/uslugu predstavljate na poslovnim sastancima?

S obzirom da smo agencija za digitalni marketing, nudimo široku lepezu usluga na tom polju, ali fokus stavljamo na promociju i predstavljanje kompanija na društvenim mrežama, jer mnogi danas smatraju da svi mogu voditi profile i stranice na društvenim mrežama, ali pitanje je koliko su doista upravu. Ipak smatramo da je potreban stručni tim ljudi koji poznaje sve njihove prednosti i mogudnosti, jer čuda se mogu desiti, samo ako prepustite pravim ljudima koji znaju šta rade i zaista vole to što rade. Pored toga je, naravno, izrada web stranice za koju mnogi smatraju da nije bitna ako ved imaju stranicu na Facebooku, ali nisu svjesni da su u tom slučaju ograničeni mogudnostima, algoritmom i uslovima korištenja. Međutim, ukoliko želite potpunu kontrolu nad svojim poslovanjem i brandom, potpunu kontrolu sadržaja i vizualnog izražaja itekako trebate web stranicu. Ukoliko je imate, tim bolje te ćemo lakše poraditi na unapređenju. Uz sve navedeno, neizostavne su usluge SEO (Search Engine Optimization), Google Ads, Google Analytics, izrada web shopa te razrada kompletne online strategije.

  1. Vaši klijenti su? (profili kompanija)

Ova branša zaista ne bira profile klijenata. Klijenti su, zapravo, svi oni koji prepoznaju da je digitalni marketing potreba modernog doba i sama bududnost, polje koje de se razvijati i mnogo napredovati narednih godina/decenija.

  1. Koje odjele tima unutar kompanije smatrate Vašim „najvažnijim igračima“?

U ovom poslu jedni bez drugih ne možemo. Ideje koje „stvori“ tim su neuporedive sa idejom koju osmisli sam pojedinac. Ovako to kod nas izgleda: „Jutro ekipo, u glavi mi se vrti jedna vrlo zanimljiva ideja, hajde da je razradimo“. Uvijek razmišljamo na način „How to wow? – pa upravo s timom ću to napraviti“ i na kraju to, obično, bude baš wow. Uz sav dio koji mi u marketingu radimo, imamo podršku mladih kolega developera koji žive to što rade, tu su za realizaciju svih naših ideja i zajedno dodajemo notu profesionalizma u sav naš rad.

  1. Koji je najveći uspjeh Vaše kompanije?

Nećemo sada navoditi klasične primjere uspjeha, one finansijski najisplativije niti se samo time vodimo jer bi nam tada motivi bili ograničeni. Naši rezultati se ogledaju u stepenu educiranosti naših klijenata iz oblasti digitalnog marketinga. Smatramo da nekoliko sastanaka sa istim klijentom ne treba gledati kao gubitak vremena. Mnogi bi pomislili – uzalud. Da, ipak je najlakše odustati, ali nismo sebi to dozvolili. Mnogo puta nam se desilo da sastanak sa klijentom ode u potpuno drukčijem smjeru od planiranog, sa klijentima smo radili edukaciju šta je, zapravo, digitalni marketing i njegove prednosti. Koliko god to smatrali smiješnim, ljudi zaista u našoj državi još uvijek nemaju dovoljan nivo znanja o navedenoj temi. Bosna i Hercegovina još uvijek nije dovoljno razvijena na mnogim poljima, pa ni u ovom u odnosu na ostale evropske zemlje ili SAD. Dakle, dosta svog vremena smo iskoristili na neformalnu edukaciju naših biznismena. Isti ti ljudi su nas nakon određenog vremena ponovo kontaktirali, čak u momentima kad smo smatrali da smo ved zaboravljeni. Ljudima treba edukacija, vrijeme i prostor.

  1. Koji su planovi daljeg razvoja?

Konstantnim ulaganjem u edukaciju zaposlenih razvijat de se i napredovati njihove vještine kako bi se posao mogao obavljati na najbolji mogudi način pratedi svjetske trendove. U planu je širenje tima u odjelu marketinga, a 2020. ćemo omogućiti praksu za 3 studenta III godine kako bi zaista upoznali radnu okolinu i stekli dojam kako izgleda jedan pravi radni dan. Takođe, zadnjih nekoliko mjeseci se radilo na jednom velikom projektu i uskoro ćemo ga predstaviti javnosti. Riječ je jednom software-u koji ćemo prvi ponuditi u BiH.

  1. Vaše mišljenje o privrednoj sceni u BiH?

Stanje u privredi BiH, po svemu sudedi, nije prihvatljivo ni sa stanovišta rasta BDP-a ni sa stanovišta projekcija za rast. U svemu ovom dolazi i taj, mogu slobodno reći, eksodus mladih i kvalitetnih kadrova što će privreda osjetiti tek kad bude sasvim kasno. Mladi, sposobni ljudi koji bi trebali da iznalaze rješenja i stvaraju nove vrijednosti odlaze i taj potencijal „nose“ drugim državama te se ugrađuju u njihove vrijednosti. Obrazovani ljudi koji imaju dobra primanja i uredne uslove rada nikad nede napustiti svoju zemlju jer je to sve što im ovdje treba. Samim odlaskom mladih ljudi smanjuje se i potrošnja, pa sad zamislite cca 500.000 ljudi koji su napustili BiH da bar pola njih potroši 1.00 KM dnevno, pa na mjesečnom i godišnjem nivou, to je ogroman broj direktne smanjene potrošnje, a samim tim smanjuje se proizvodnja jer se nema kome proizvoditi. BiH napokon mora poduzeti nešto dok ne bude sasvim kasno.

Nema poruka za prikaz