U okviru kampanje promovisanja ženskog poduzetništva i domaćih brendova, danas Vam predstavljamo brend DiNatura.
Osnivačica brenda, Dina Grebo-Mustafić opisuje nam svoje početke:
“Firma je pokrenuta 2019. godine, a sama ideja o proizvodnji prirodne kozmetike je nastala ranije. Dosta vremena i truda je uloženo u proučavanje tržišta, sastojaka, brendinga i sličnih stvari prije oficijelnog starta 2019. Mnogo faktora je doprinijelo tome da pokrenem ovaj biznis. Za vrijeme MBA studija fokusirala sam se na proučavanje sektora malih i srednjih preduzeća i poduzetništva, što me dodatno ohrabrilo da se upustim u poduzetničke vode. U momentu kada sam pokrenula DiNaturu imala sam stalni posao koji sam radila već nekoliko godina, ali koji me nije ispunjavao. Na svu sreću, porodica me podržala u odluci da pokrenem vlastitu firmu. Bez obzira na rizike i nepredvidljivost koji dolaze sa pokretanjem biznisa, smatram da je to bila ispravna odluka i sa kojom sam veoma zadovoljna”, kaže na samom početku našeg razgovora.
Ono po čemu je DiNatura brend prepoznatljiv na prvu jeste minimalizam. Međutim, kada se pogleda sastav svakog od proizvoda, uočavamo da je minimalizam prisutan samo pri pakovanju, a da sadržaj obiluje raznim hranjivim sastojcima:
“Za naše proizvode volimo reći da su savršen spoj prirode i elegancije. Mi se trudimo da pratimo svjetske trendove i da u skladu s tim na domaćem tržištu ponudimo inovativne prirodne proizvode koji djeluju u skladu sa svojom namjenom”, objašnjava nam Dina.
Pored minimalističkog vizuelnog izgleda, DiNatura proizvode karakteriziraju jako kvalitetne sirovine koje se koriste u procesu izrade, te stručno osoblje koje te sirovine kombinuje na najbolji način proizvodeći domaće proizvode, svjetskog kvaliteta:
“Za izradu kozmetičkih proizvoda koristimo visokokvalitetne prirodne sirovine porijeklom iz EU koje su prošle potrebne analize i posjeduju neophodnu dokumentaciju koja garantuje njihovu ispravnost. Primjera radi, Apitherapy je 100% prirodan, ručno rađeni univerzalni balzam na bazi extra djevičanskog maslinovog ulja. Za proizvodnju svijeća koristimo rafinirani pčelinji vosak, od kojeg pravimo dekorativne bijele svijeće, te nerafinirani pčelinji vosak od kojeg pravimo žute svijeće. Taj vosak kupujemo direktno od nekoliko provjerenih pčelara. Prednost svijeća od pčelinjeg voska je u tome što svijeće duže traju i kada gore otpuštaju negativne jone, čiste zrak i sveukupno djeluju povoljno na ljudski organizam”, ukratko nam objašnjava osnivačica.
Dina trenutno pohađa vodeću školu prirodne kozmetike u svijetu Formula Botanica, koja je bazirana u Velikoj Britaniji, gdje unaprjeđuje svoje znanje pohađajući nivo za napredne formulacije u prirodnoj kozmetici, što kupcima ulijeva dodatno povjerenje u kvalitet proizvoda.
“Posebno se ponosimo time što do sada nismo naišli na negativnu kritiku niti nezadovoljnog kupca i ulažemo maksimalne napore da tako i ostane”, ističe i dodaje da im je dosta bitna povratna informacija od korisnika, kako bi uvijek radili na unapređenju svojih proizvoda.
Dina nam ukratko objašnjava i asortiman koji trenutno imaju u ponudi:
“Naš asortiman je dosta šarolik i u ponudi imamo proizvode za žene i muškarce, svijeće i jedan proizvod za bebe. Kada je u pitanju ženska kozmetika, dominiraju proizvodi za lice poput krema i pilinga, dok među muškim proizvodima su najprodavaniji proizvodi za bradu. U ponudi također imamo muške i ženske poklon setove, koji dolaze u elegantnim crnim kutijama koje kupci obično kupuju za rođendane i posebne dragim osobama, a također radimo korporativne poklone i aktivno sarađujemo sa nekoliko kompanija”
“Kupci trenutno mogu naše proizvode kupiti u tri grada u fizičkoj prodaji: u Sarajevu u Bazerdžanu i Ritual Lab-u, u Mostaru u Handmade Art Gallery, te u Zenici u Studio Elosso. Proizvodi se također mogu naručiti putem OREA Bazaar online trgovine handmade proizvoda, online shopping centra Kupina i naravno putem naših profila na društvenim mrežama na Instagramu i Facebooku, a dostava se vrši u sve gradove u BiH. Također, omogućavamo kupcima iz Sarajeva da proizvode lično preuzmu na našoj adresi kako bi ih poštedjeli troškova dostave”, zaključuje Dina naš razgovor.
Razgovarala: Azra Mahmutović/Foto: Privatni arhiv