Azra Grljević: Žena sa mnogo zanimanja

Podijelite ovaj članak:

Azru Grljević (28) opisuju kao ženu sa mnogo zanimanja. Po struci je diplomirani komunikolog, pedijatrijska i opća medicinska sestra, a započela je i vlastiti biznis. U okviru naše kampanje promocije ženskog poduzetništva, predstavljamo Azrin brend Nazrah design.

“Oduvijek sam voljela šivanje i uvijek me je zanimalo na koji način se kroje i šiju određene stvari. Iz želje da naučim šivati odlučila sam kupiti šivaču mašinu i krenuti sa novim hobijem. Trebalo mi je nekoliko godina da usavršim tehniku i rad na mašini a kada su moji prijatelji primijetili sve što sam sašila za sebe predložili su mi da pokušam sa online prodajom i svojim brendom. Bili su zadovoljni mojim proizvodima i bili su moji prvi kupci. Kada su počele da stižu prve narudžbe i pozitivne reakcije kupaca, shvatila sam da me šivanje čini sretnom i malo sam se više posvetila tom poslu. Nazrah.design počinje sa radom 2018 godine”, prisjeća se Azra svojih početaka.

“Svaki proizvod je napravljen sa mnogo ljubavi i pažnje, gdje se trudim da svaki šav bude savršen. Materijale za kupaće kostime, cekere, ogrtače biram lično, da budu što kvalitetniji i udobniji. Uvijek se trudim da koristim samo najbolje i provjerene materijale da bi moji kupci bili zadovoljni i dobro se osjećali dok nose moje proizvode. Od kupovine materijala, rezanja, krojenja, šivanja pa sve do pakovanja i slanja narudžbi, direktne komunikacije sa kupcima, vođenja društvenih mreža i promocije brenda sve to radim ja. Uz malu pomoć ali veliku podršku prijatelja i porodice uspijevam da ostvarim svoje ideje i predstavim svoj brend i sebe na najbolji način”, ponosno ističe.

Na šta je najviše ponosna kada je njen brend u pitanju, Azra kaže:

“Mnogo sam ponosna na sebe što sam vjerovala da mogu i trudila se da ideje i kreativnost pretvorim u posao koji volim da radim. Nije uvijek lahko, pogotovo kada pokušavam da ispunim želje kupaca i da pripremim mnogo narudžbi, ali sve je to dio ovog posla. Radno vrijeme ne postoji, radim do kasnih sati posebno kada se pripremaju proizvodi za bazare/sajmove. Na početku sam se radovala kada uspijem da usavršim određenu tehniku šivanja ili kada sašijem kostim i dobijem pozitivne reakcije kupaca, ali sada je to više moja upornost i vjera da pored svih razočaranje i problema koji svaki posao nosi sa sobom nisam odustala.  Uvijek se trudim da budem bolja i nadmašim staru sebe, što je mnogo posla za jednu osobu, ali idem laganim koracima i nigdje ne žurim. Raduje me i spremnost kupaca da prihvate male brendove i ručne radove i pruže upravo nama svoju podršku”.

“Cijeli Nazrah brend počeo je od kupaćih kostima i to je naš glavni proizvod. Na zahtjev kupaca dodavala sam proizvode koji su funkcionalni za svakodnevni život i koji nama ženama uvijek trebaju pa u ponudi imamo i cekere, privjeske, gumice i trake za kosu, nakit. Da bismo se dobro osjećali i kod kuće jer tu provodimo najviše vremena sašila sam i posebnu liniju satenskih ogrtača. Trudim se svake godine da predstavim novi proizvod koji se uklapa u postojeće kolekcije a često šijem i limited edition kolekcije kupaćih kostima”, objašnjava nam.

Najviše radimo preko društvenih mreža ( Instagram, Facebook, Tiktok ) gdje možete vidjeti i naručiti sve naše proizvode, a često nas možete naći i na lokalnim bazarima / sajmovima što je odlična prilika da se povežete sa nama. Tek ove godine sam odlučila da predstavljam svoj brend na sajmovima i mnogo sam zadovoljna i tim dijelom prodaje. 

Sajmovi malih biznisa su odlična prilika kako za nas kreatore da upoznamo jedni druge i razmijenimo iskustva i ideje, tako i za naše kupce sa upoznaju nas i sve ono što mi nudimo. Mogu doći i uvjeriti se kako sve to izgleda uživo. Priznajem da je jako teško preko slika dočarati boje i materijal proizvoda, pa je ovo prilika za njih da znaju ono što vide na slikama je zaista ono što će dobiti i kada kupe naše proizvod. 

“Moram da pohvalim i našu fotografkinju Mirnesu Mustajbegović koja fotografira sve naše proizvode i predstavlja ih kroz fotografije našim kupcima na najbolji mogući način. Još jedna mlada osoba kojoj treba pružiti podršku u njenom radu, jer to i zaslužuje. Moram naglasiti da se trudim da Nazrah brend bude pristupačan svima, pogotovo mladim osobama koje žele da kupe stvari malih brendova a i ne mogu izdvojiti mnogo novaca za to. Ne mora sve što je skupo značiti da je to i najbolje, svi našu proizvodi su prilagođeni standardima i cijenama zemlje u kojoj živimo i raduje me činjenica da svi koji žele mogu priuštiti Nazrah proizvode. Ovo je brend za sve i namijenjen je svima. 

Kupaće kostime je jako teško prilagoditi masi, posebno kada se većina nas ne osjeća lijepo u svom tijelu. Dok se neki pripremaju za ljeto u teretani, ja uvijek predlažem djevojkama da se ne brinu kako izgledaju nego kako se osjećaju u kupaćem kostimu. Svi mi imamo neke mane koje želimo sakriti, ali plaža i more i nisu mjesta gdje treba o tome da se brinemo. Nekada treba prihvatiti sebe jer nije toliko bitno kako izgledamo ako znamo da smo mnogo više od tijela. 

Svi modeli kupaćih kostima su prilagođeni svim oblicima tijela i uvijek ćemo kao brend podržavati body positiviti i promovisati zdravo i funkcionalno tijelo a ne samo estetski lijepo. 

Ljepota je u različitosti pa zbog toga ni mi ne treba da izgledamo isto, treba da prihvatimo sebe i svoju najbolju verziju, jer se odjeća prilagođava nama a ne mi njoj. Nikada ne treba da nas brine konfekcijski broj jer kao i mi naša tijela se mijenjaju svaki dan. 

Prihvatite sebe, svoje tijelo, osjećajte se dobro u svojoj koži i uživajte u svojim slobodnim danima uz sunce, plažu i more, zaključuje naš razgovor ova svestrana žena.

Subscribe
Notify of

2 Komentari
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

[…] Azra Grljević: Žena sa mnogo zanimanja […]

[…] Azra Grljević: Žena sa mnogo zanimanja […]

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x