Pripremila Azra Mahmutović za Senzor.ba
Dvadesetpetogodišnja Adisa Mujčinović, diplomirani ekonomista menadžmenta i poduzetništva, istraživajući tržište rada shvatila je da je jako teško pronaći posao u struci. Budući da je vrijedno radila na svom stručnom usavršavanju, kao i kroz fakultetsko obrazovanje, shvatila je da mora sama sa svojom idejom izaći na tržište i tako je nastao brend Edenia label.
Adisa ručno izrađuje luksuzne pidžame od muslina, sto postotne svile i satena:
“U današnjem vremenu globalizacije i široke konkurencije na tržištu svaki pojedinac treba sebi stvarati prilike za rad i usavršavanje. Istraživanjem tržišta sam stekla utisak da je kod drugih poslodavaca teško pronaći posao. Kao mala gledala sam mamu kako od ničega stvara nešto. Vremenom, želja za istim se probudila. Imala sam ograničen pristup lijepim ženstvenim stvarima i odjevnim predmetima i tada sam odlučila da to želim promijeniti. Jer, od tebe promjena i kreće. Pokretanjem ličnog biznisa imala bi praktičnu primjenu stečenog fakultetskog obrazovanja, vlastiti projekat tj. stvaranje vlastitog proizvoda na tržištu, strast prema vlastitim idejama i kreiranju, samostalno upravljanje i organizovanje posla i radnog vremena. Kroz nedavnu edukaciju o preduzetništvu kojoj sam prisustvovala imala sam zadatak da svoju ideju pretvorim u djelo kroz biznis plan. Tako je sve i počelo. Kao diplomirani ekonomista menadžmenta i preduzetništva nije mi teško pao taj zadatak ali sam imala bojazan kako će moja mala sredina u kojoj sam odrasla prihvatiti ovakvu ideju. Naravno, nisam željela da me u mom cilju nešto takvo obeshrabri pa sam prihvatila taj rizik. Ono što me potaklo da svoju ideju sprovedem u djelo jeste ljubav, kreativnost, radoznalost. Postojim od januara 2023. godine, što znači da sam na samom početku. Nadam se daljem razvoju”, objasnila nam je na samom početku našeg razgovora.
Kupovina novih pidžama brojnima predstavlja pravu noćnu moru, ponajviše djevojkama i ženama. Nemogućnost kombinovanja veličine gornjeg i donjeg dijela pidžame, donji dio pidžame je predug ili prekratak, spavaćica i ogrtač su predugi ili prekratki, nemogućnost kombinovanja boja pidžama u setu, trgovina posjeduje samo manje brojeve (do XL)…samo su neki od problema sa kojim se djevojke i žene susreću prilikom kupovine. Kako bi se riješio taj problem, Edenia label nudi pored standardnih veličina i dužina artikala, mogućnost korekcija svakog od traženih artikala na način da se dužina prilagodi visini kupca, plus size veličine, kao i mogućnost kombinovanja veličina gornjeg i donjeg dijela pidžame, boje i dezena, koje će uliti dodatno samopouzdanje a set učiniti unikatnim. Bitno je naglasiti da se cjelokupan asortiman izrađuje na tradicionalni način tj. ručnom izradom.
Na kojem principu zapravo posluje njezin brend, Adisa nam je objasnila:
“Edenia label posluje po modelu “spore mode” koji se fokusira na kvalitet i svjestan uticaj svoje proizvodnje na društvo, ekosistem i radnu snagu. Više od polovine Edenia label asortimana je izrađeno od biorazgradivih tkanina (muslin i 100% svila), koje se mogu reciklirati i nisu štetne za okoliš. Pored korištenja biorazgradivih tkanina, u ovom poslovnom poduhvatu višak materijala ili ostatci koji nastaju prilikom krojenja se ne bacaju. Takvi komadi materijala se odlažu, a poslije od njih se izrađuju ukrasi za kosu tj. gumice tzv. scrunchies, trake i mašne za kosu. Na ovaj način količina otpada koji nastaje pri proizvodnji je svedena na minimum. Spora moda je koncept odgovornog i fer odnosa prema svim učesnicima u procesu proizvodnje, životnoj sredini i kupcima”, ističe.
Kada je posao u pitanju, ono na šta je najviše ponosna jeste kvalitet materijala, ručna izrada i zadovoljstvo svakog kupca krajnjim proizvodom:
“Ono što me čini sretnom je to da je svaki od artikala iz ponude pronašao svoje kupce, te se niti jedan artikal ne može izdvojiti kao manje ili više uspješan. Misija ove poslovne ideje je unijeti ljepotu, mehkoću i nježnost u spavaću sobu. Kada nam je udobno u odjeći koju nosimo i u domu u kojem živimo, ali i kada nam je sve to lijepo, osjećamo se bolje. A kada se dobro osjećamo onda smo sretni. A obzirom na udobne krojeve i ženstvene modele u ponudi, kupcima se pruža upravo navedeno, što stvara posebnu dozu ispunjenosti kod mene kao osnivačicu ove poslovne ideje.
Materijali od kojih se izrađuje asortiman proizvoda su armani saten i 100% svila koji se ubrajaju u luksuznu metražu, kao i muslin.
Armani saten je tkanina izrađena od finog, sjajnog i glatkog prediva koje je izuzetno mekano na dodir. Ima poseban efekat, radi čega kreacije izgledaju glamurozno, čak i u minimalističkoj verziji.
Tkanina od 100% svile drevna je tkanina, izrađena od prirodnih vlakana i nadaleko se smatra najluksuznijom tkaninom na svijetu, te ne postoji tkanina koja je tako voljena i luksuzna kao svila. Poznata je kao kraljica materijala. Benefit su sljedeći: hipoalergena, biorazgradiva, mekana i glatka, prirodni termoregulator, fleksibilan materijal, ima dug rok trajanja.
Pidžame od muslina su na našem tržištu rijetke, a one koje su dostupne su izrađene od muslina nižeg kvaliteta. Ono što daje prednost ovoj tkanini je to što je hipoalergena i 100% organska. Izvana izgleda nevjerovatno osjetljivo, ali ima povećanu otpornost na habanje. Uz pravilnu njegu može lako izdržati veliki broj pranja. Čak šta više, što se više pere tkanina postaje ljepša jer tekstura muslina sve više dolazi do izražaja.
Na kraju nam je objasnila i šta sve imaju u svom asortimanu, kao i gdje se mogu kupiti ovi predivni komadi:
U ponudi imamo širok asortiman spavaćeg programa i ukrasa za kosu. To obuhvata satenske spavaćice, ogrtače, setove pidžama, jastučnice, kape za spavanje, te gumice, trake i mašne za kosu. Asortiman proizvoda je isključivo za žene, a uvršteni su komadi po svačijem ukusu. Bilo da se radi o ispijanju prve jutarnje kafe, gledanju omiljene serije ili čitanju knjige u krevetu, to su trenutci koji nam pune baterije. Takve trenutke, koje ulovimo samo za sebe, Edenia label artikli će učiniti posebnim. Asortiman čini nekoliko linija proizvoda, od kojih se jedan dio nalazi u redovnoj ponudi a drugi dio predstavlja limitirano izdanje.
Prodaju trenutno vršimo online i to putem Instagrama, Facebooka ili Orea platforme.