Blago iz Hercegovine na našem stolu

Podijelite ovaj članak:

Kako na najbolji način hercegovačke proizvode donijeti na stol potrošačima u našoj zemlji, ali i inostranstvu, znaju Toni i Ilija Falak iz Čapljine, osnivači kompanije Regius d.o.o..

Regius d.o.o. se bavi sušenjem i preradom voća, povrća i ljekovitog bilja.

“Ovaj posao započeli smo prije 3 godine. Prije toga smo se bavili prodajom građevinskog materijala, ali nismo se pronašli u tome i trebali smo neku promjenu. Naša obitelj se tradicionalno bavila poljoprivredom, tako da smo i mi cijeli život proveli u sadnji voća i povrća, održavanju, orezivanju, prodaji… Zapravo je to ono što volimo raditi i ono u čemu se pronalazimo. Svi znamo da je rok trajanja i uporabe voća i povrća prilično kratak i tražili smo način da naše proizvode što bolje iskoristimo i očuvamo. Došli smo na ideju da voće i povrće sušimo, da napravimo džemove i sokove i zapravo izvučemo maksimum od svega  što proizvedemo. Tako su naši proizvodi zapravo postali naše sirovine”, kažu osnivači.

Od samog početka ova kompanija se drži istog principa – koristiti samo domaće, hercegovačke sirovine:

“Smatramo da je najposebnije kod naših proizvoda to što su sve sirovine domaće. Ako nemamo dovoljno iz naše  proizvodnje, otkupljujemo od lokalnih proizvođača, naših prijatelja i suradnika. Tako da su svi proizvodi autohtono  iz Hercegovine. Trudimo se i da naši proizvodi budu što zdraviji, sa što manje šećera, i da sačuvamo izvorni okus voća i povrća”, ponosno ističu.

Osnivači ističu da su u stalnoj komunikaciji s kupcima, te da jako cijene svaki komentar na svoje proizvode:

“Uvijek nas raduju dobri komentari na naše proizvode i ponosni smo na svaku pohvalu koju dobijemo od naših kupaca i korisnika. Možda smo najponosniji na činjenicu da je prošle godine Dm u kampanji “Zajedno za bolje sutra – Podrška domaćim proizvođačima” izabrao našu sušenu japansku jabuku kao jedan od proizvoda koji će krasiti njihove police. To je proizvod koji je nastao sasvim slučajno a postao je pravi hit i zaista smo zadovoljni kako je prihvaćen na tržištu i kako kupci  na njega reagiraju. Jako nas obraduje kad dobijemo komentar od nekoga tko ne voli japansku jabuku u izvornom obliku koji nam kaže da ga je čips od japanske jabuke oduševio i da je redovni kupac. To je ono što nas potiče da se i dalje trudimo i radimo i dajemo najbolje od sebe”, ponosno ističu.

Za svoj bogati asortiman iz Regius d.o.o. kažu:

“Trenutno u svom asortimanu imamo sušeno voće (smokvu, šljivu, jabuku, japansku jabuku, kiwi), sušenu rajčicu, lovorov list, aroniju, džemove od šljive, jabuke, smokve, jagode, drenjina, šipurka, sirupe od aronije, šipka, mente, kupine, zove,, ajvar, sušenu naranču i limun, sušeni vrganj, sok od mandarine i našu energetsku bombu – smokvenjak”.

“Kupci naše proizvode mogu naručiti izravno od nas, šaljemo brzom poštom u cijeloj BiH, a u određenim gradovima imamo i naše suradnike koji na svojim policama imaju naše proizvode. Primjera radi, u Sarajevu Mercator Ložionička, Balkantina, Mayushka, u Visokom trgovina zdrave hrane Šarena čarapica, u Mostaru Mr. Roberto, u Banja Luci Mercator ima dio našeg asortimana… Na društvenim mrežama smo dostupni na Facebook-u i na Instagramu, a uskoro će u funkciji biti i naša web stranica”, objašnjavaju nam.

Za sam kraj našeg razgovora, dvojac iz ove kompanije poručuje:

“Možemo samo reći da ćemo nastaviti raditi i davati sve od sebe da našim kupcima i korisnicima ponudimo zdrave i ukusne proizvode. Radujemo se povratnim informacijama od kupaca, bilo da se radi o komplimentu ili o kritici, za koju se trudimo da nam bude konstruktivna. Mišljenja korisnika su ono što nam ukazuje kojim smjerom trebamo ići dalje.

Na kraju možemo istaknuti odlične suradnje i intervjue s brojnim portalima i novinskim agencijama, sudjelovanje na sajmovima hrane, izvoz naših proizvoda i izvan granica Bosne i Hercegovine i to u Austriju, Srbiju, UAE, Dubai…”, zaključuju.

Na samom kraju, možemo poručiti našim čitaocima da uvijek biraju domaće brendove za sebe, ali za svoje najdraže, naročito još ako su i zdravi proizvodi u pitanju. Nije li najljepši poklon osobi koju volimo jedna korpa zdravlja?

Razgovarala: Azra Mahmutović/Foto: Privatni arhiv

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x