Ćatić Emina i Leila Šeta: Mlade Sarajke koje su su BH tržištu ponudile inovativan proizvod

Podijelite ovaj članak:

Ćatić Emina i Leila Šeta, mlade Sarajke su došle na ideju da našem tržištu ponude jedan inovativan proizvod. Tako su u novembru 2019. godine osnovale svoj brend FooDish d.o.o. – goveđi temeljac pakovan u teglice. Kako su došle na ideju da se po prvi put na policama BH marketa nađe jedan ovakav, potpuno prirodan proizvod, objašnjavaju nam:

“Ideja o proizvodnji gotovog prirodnog temeljca nastala je u mjesecu maju 2019. godine kao rezultat nedostatka slobodnog vremena i želje za zdravijom ishranom jedne nove mame i jedne zaposlene supruge. FooDish d.o.o. zvanično je registrovano društvo od mjeseca novembra 2019. godine, a prvi temeljac je prodat krajem mjeseca jula 2020. godine”, započinju svoju priču.

Zašto je prošlo toliko vremena od osnivanja brenda, do distribucije, objašnjavaju nam:

“Jako dugo smo radili na recepturi i ispitivanju proizvoda gdje je bilo slatkih muka, a obzirom da se radi o proizvodima životinjskog porijekla bile su potrebne mnogobrojne dozvole za rad. Kada pogledamo iza sebe, sve je nekako išlo prirodno i svojim tokom i možemo reći da se naš trud isplatio”, ističu.

“Sam proizvod po sebi je inovativan na našem tržištu, obzirom da na policama ne možete pronaći isti pod drugim brendom. Težimo da tržište prepozna potpunu prirodnost, jednostavnost, korist po zdravlje koje naši proizvodi nude, kao i trud i ljubav uložen u svaku teglu. Obzirom da su zapakovani u staklenu ambalažu odmah su spremni za korištenje te ga mogu koristiti svi članovi domaćinstva. Cilj nam je da barem malo olakšamo svakodnevnicu svim zaposlenim ženama, majkama i osobama koje teže zdravijoj ishrani. Poznato je da je goveđi temeljac prirodan izvor kolagena, proteina, ali i brojnih drugih, za život potrebnih, minerala i aminokiselina, “, ponosno ističe ovaj dvojac.

Ono na šta su ponosne jeste činjenica da prilikom izrade svog proizvoda, koriste sekundarne sirovine, kojima daju novu svrhu i na taj način pridonose zaštiti okoliša, ali kako same kažu:

“Ponajviše smo ponosni što naše ime stoji iza domaćeg brenda koji i dalje opstaje i pored svih poteškoća s kojima se poduzetništvo susreće na našim prostorima”, ističu.

O planovima za budućnost, ove dvije ambiciozne dame kažu:

Trenutno se bavimo isključivo proizvodnjom goveđeg temeljca, međutim, uporedno se radi na novim recepturama i proizvodima koji će, nadamo se, uskoro biti plasirani na tržište. Kod nas se uvijek kuha nešto novo. Do tada, naš proizvod kupci mogu pronaći u svim DM poslovnicama širom BiH, te specijalizovanim radnjama u Sarajevu kao što su Delikatesa, Dedina magaza i dr., ili  poručiti javljanjem direktno nama  putem naše Instagram ili Facebook stranice.

 

Razgovarala: Azra Mahmutović

Foto: Privatni arhiv

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x