Poznati bosanskohercegovački biznismen i privrednik Senadin Ferhatović, vlasnik svjetski poznatog brenda “Ferhatović Austria” i suosnivač kompanije BosTrading, posjetio je danas Samira Šibonjića, ministra privrede Zeničko-Dobojskog kantona. Ferhatović je bio u pratnji svojih saradnika Kenana Horića, Ibrahima Šehića i Ajdina Halaća.
Ova posjeta je organizovana u cilju unaprjeđenja poslovnih odnosa između privrednih subjekata i lokalne vlasti, s posebnim naglaskom na jačanje ekonomije Zeničko-Dobojskog kantona i promociju bosanskohercegovačkih proizvoda na međunarodnoj sceni.
BosTrading – most između domaćih proizvoda i stranih tržišta
BosTrading, vodeća kompanija za distribuciju i plasman domaćih proizvoda na inostrana tržišta, ima ključnu ulogu u promovisanju bosanskohercegovačkih brendova u svijetu. S partnerima poput Ferhatović Austria, Akova Group, Pak – Rampart d.o.o Visoko, Jufkara Merak, Seti, Rima pak i drugih, BosTrading stvara snažnu mrežu za plasman kvalitetnih bh. proizvoda širom Evrope.
Kroz ovu kompaniju, domaći brendovi su našli mjesto na policama u EU, Australiji, i dijelovima Amerike, dok se već planiraju pregovori za plasman na azijsko tržište, uključujući Maleziju.
Povezivanje lokalnih proizvođača sa stranim tržištima
Senadin Ferhatović, porijeklom iz Kaćuna, naglasio je značaj povezivanja lokalnih proizvođača s međunarodnim tržištima. Njegova kompanija Ferhatović Austria, specijalizovana za proizvodnju i distribuciju suhomesnatih i drugih balkanskih proizvoda, uspješno promoviše bosanskohercegovačku tradiciju kroz svoje proizvode u zemljama EU.
Ministar Samir Šibonjić prepoznao je doprinos Ferhatovića i BosTradinga u razvoju lokalne privrede, uručivši mu plaketu zahvalnosti za podršku domaćim brendovima i doprinos razvoju regionalne ekonomije.
– “Ministar Šibonjić je neko ko daje potpunu podršku našim aktivnostima. Njegova posjeta našim prostorijama u Beču prethodno je bila ključna za nastavak saradnje, a današnji susret potvrđuje tu povezanost,” rekao je Ferhatović.
Planovi za budućnost
Tokom sastanka, Ferhatović je istakao da BosTrading nastavlja širenje svoje distribucijske mreže. U narednom periodu planiraju posjetu Maleziji radi pregovora o plasmanu proizvoda na azijsko tržište. Uz to, najavio je dolazak malezijskog ministra privrede u Bosnu i Hercegovinu, što će dodatno osnažiti ekonomske veze.
– “Kroz BosTrading radimo na afirmaciji domaćih proizvoda ne samo u Evropi, već i širom svijeta. Želimo da kvalitet bh. proizvoda prepozna što veći broj ljudi,” dodao je Ferhatović.
Ova posjeta potvrđuje važnost saradnje lokalnih vlasti i uspješnih privrednika u promociji bh. proizvoda i jačanju privrede. Ferhatovićev rad služi kao inspiracija za mnoge preduzetnike, dok njegovi planovi ukazuju na svijetlu budućnost bosanskohercegovačkih proizvoda na globalnom tržištu.