Kido je BH brend drvenih igračaka i opreme za dječiju sobu. U pitanju je nova radionica za lasersko rezanje i graviranje, smještena u Mostaru sa čijim osnivačem smo razgovarali o samoj ideji, počecima, proizvodima koje nude i planovima za budućnost.
“Sve je započelo u listopadu 2021. godine. Nakon par mjeseci eksperimentiranja i izrade prototipova, radionica svoje proizvode plasira na tržište u siječnju 2022. godine. Motiva za opremanje radionice i stvaranje branda ima više. Prva ideja je bila popuniti slobodno vrijeme kreativnim radom s ciljem opuštanja i rješavanja stresa. Nakon uvida u potencijal tržišta u oblasti personaliziranih proizvoda, a pogotovo kada su u pitanju dječji proizvodi odlučili smo hobi pretvoriti u biznis i početi razvijati brand”, kažu nam na samom početku našeg razgovora.
Sam proces izrade jednog proizvoda prolazi kroz nekoliko faza. Osnovni materijal koji koriste je drvo, koje kasnije boje bojama na bazi vode čineći svaki predmet u potpunosti sigurnim za djecu.
“Želja nam je ponuditi tržištu jedinstvene, kvalitetne i personalizirane proizvode koji se ne mogu kupiti u trgovinama. Svi naši proizvodi su nastali kao rezultat ručnog rada. U procesu proizvodnje koristimo najkvalitetniju šperploču i MDF te boje na bazi vode koje su posebno dizajnirane za dječje igračke i ne predstavljaju opasnost za dječje zdravlje”, ponosno ističu.
U ovoj radionici svaki proizvod se izrađuje ručno i u dogovoru s kupcem. Tako, svaki kupac može samostalno odabrati boju, motiv ili ime koje želi ugravirati, što ih i izdvaja iz mase sličnih, industrijski izrađenih proizvoda:
“Jedna od bitnijih karakteristika našeg brenda je personaliziranost proizvoda. Našim kupcima nudimo mogućnost personalizacije proizvoda po želji i otvoreni smo za dogovor, ako klijent želi neke korekcije. Također smo otvoreni za izradu 100% unikatnih proizvoda za djecu po želji naših klijenata”, naglašavaju.
U svojoj ponudi trenutno imaju nekoliko interaktivnih proizvoda koji djeci pomažu naučiti boje, slova i brojeve, a na proširenju asortimana već uveliko rade:
“Budući da smo relativno mlada radionica, još uvijek nismo razvili veliki asortiman proizvoda, ali trudimo se jednom tjedno izbaciti novi proizvod. Proces izrade novog proizvoda je dugotrajan i prolazi kroz nekoliko općenitih faza. Od ideje preko dizajniranja i pripremanja drveta do izrade i po nekoliko prototipova i na kraju završna obrada i bojanje finalnog proizvoda.Trenutno dostupni proizvodi su satovi za djevojčice i dječake te didaktičke igračke. Čitav asortiman možete pogledati na Instagram profilu ili na ostalim društvenim mrežama.
Razgovarala: Azra Mahmutović/Foto: Privatni arhiv