Osnivači BH brenda Cawex: Ako želite uspjeh, vi morate napraviti prvi korak

Podijelite ovaj članak:

Bračni par Aščerić, oboje stručnjaci iz oblasti stomatologije i dentalne medicine, odlučuju se, kako sami kažu, da dokažu sebi, BH građanima, ali i cijelom svijetu da Bosna i Hercegovina može napraviti proizvod koji će stajati rame uz rame za svjetskim brendovima, te započinju proizvodnju prvih BH četkica za zube Cawex.

“Iako smo kreatori supruga i ja, iza projekta stoji cijeli tim stručnjaka iz cijelog svijeta iz oblasti mašinstva, dizajna, zdravstva i prerađivačke industrije. S obzirom na to da se u Bosni i Hercegovini nikada nisu proizvodile četkice za zube, trebalo nam je mnogo vremena i truda da stupimo u kontakt sa svjetskim stručnjacima kako bismo dobili samo osnovne potrebne informacije. Razvoj prototipova i finalnog proizvoda je bio veliki izazov, ali uz pomoć dobrih ljudi iz cijele Bosne i Hercegovine i naših kooperanata iz Njemačke, uspjeli smo napraviti proizvod kojim smo zadovoljni.”, kaže Tarik na samom početku našeg razgovora.

Na samom početku, nije sve bilo tako jednostavno:

S obzirom na to da se u Bosni i Hercegovini nikada nisu proizvodile četkice za zube, trebalo nam je mnogo vremena i truda da stupimo u kontakt sa svjetskim stručnjacima kako bismo dobili samo osnovne potrebne informacije, a kasnije i organizovali cijeli proces proizvodnje. Nakon ovog iskustva nam je postalo jasno zašto se većina ljudi u BiH ipak opredjeljuje na uvoz i trgovinu u odnosu na proizvodnju”, objašnjavaju.

Međutim, vođeni jasnim ciljem, ovaj par se nije dao pokolebati. Danas uživaju u plodovima svog truda i rada, ističući da nerijetko stomatolozi preporučuju svojim pacijentima upravo njihove proizvode:

Prije osnivanja firme, aktivno smo radili na razvoju naše ideje 6 mjeseci. Nakon osnivanja firme bilo nam je potrebno godinu dana da proizvod plasiramo na police. U ovom procesu susreli smo se sa brojnim poteškoćama, koje su bile povezane sa novonastalom situacijom uzrokovanom pandemijom, ali i komplikovanom prirodom same proizvodnje. Sam proces nabavke potrebnih alata, materijala je trajao 3 puta duže od očekivanog a cijene sirovina su svakodnevno rasle. Cijena plastike je skočila 30%, zatim 50 %, a nakon nekog vremena i 100 % u odnosu na cijenu prije pandemije. Sama proizvodnja je bila znatno otežana zbog dostupnosti sirovina, ali i same neočekivane cijene. Svi materijali koje koristimo u proizvodnji su međunarodno priznati i certificirani za upotrebu u usnoj šuplji i kontaktu sa hranom. Posebno smo ponosni činjenicom da je naša četkica BPA-Free”. ponosno ističu.

Ono na što su najviše ponosni jesu kvalitet i dizajn njihovih proizvoda:

Glavne karakteristike koje ističemo su kvalitet i dizajn. Kvalitet je definitivno naš glavni adut zbog odabranih vlakana, Od samog starta smo imali cilj da razvijemo najbolju četkicu na našem tržištu, a naši kupci će pokazati da li smo uspjeli u tome. Brojne kolege stomatolozi nas već preporučuju kupcima kao prvi izbor za kupovinu četkice za zube. Također, u kontinutietu dobivamo mailove i poruke podrške i oduševljenja. Kada je riječ o dizajnu, elegantan oblik, minimalistički dizajn i monohromatski stil su karakteristike koje nisu tipične u domenu oralne higijene. Multifunkcionalno pakovanje koje je ujedno i prodajna ambalaža, postolje za četkicu u kupatilu, kao i posjedovanje transportne kutijice su nas značajno odvojili od konkurencije kako po funkcionalnosti, tako i po vizuelnom isticanju na policama”, objašnjavaju nam.

Osnivači nas upozoravaju i na šta da obratimo pažnju pri odabiru odgovarajuće četkice za zube:

Trenutno u ponudi postoje ultra soft (0,10 mm promjer vlakana) i medium četkice (0,18 mm). Mi savjetujemo kupcima da potraže savjet od svog stomatologa koju četkicu odabrati. Činjenica je da brojna istraživanja ukazuju na to da su Ultra Soft najbolje četkice za sve dentalne potrebe. Naša preporuka su Ultra Soft četkice, ali mnogo ljudi koristitvrde” i medium četkice, zbog toga što je sa ovim četkicama lakše ostvariti osjećaj čistoće u usnoj šupljini. Mi ne preporučujemo tvrde četkice za zube, a medium smo kreirali kao prelaznu varijantu ka Soft i Ultra soft četkicama. Važna je pravilna tehnika pranja kako bi četkice bile iskorištene na najbolji mogući način i kako bi pranje bilo efikasno. Mi se trudimo da ovo objasnimo kupcima, a više informacija o pravilnom načinu pranja zuba možete pronaći na našoj web stranici.
Uskoro će se u našem asortimanu, pored single pakovanja, naći i pakovanje od 2 četkice u kartonskoj ambalaži.”, dodaju.

Sve navedene proizvode moguće je pronaći u svim dm-ovim poslovnicama u BiH, zatim u 17 većih Bingo poslovnica i na web shopu kompanije R&S. 

Za sam kraj našeg razgovora, ovaj uspješni mladi bračni par upućuje savjet za sve buduće poduzetnike:

Dobro osmišljen plan može voditi do uspjeha ali na tom putu će uvijek biti prepreka. Svakim korakom ste bliži ostvarenju svoga cilja. Ne treba se bojati da sanjate, ali u isto vrijeme morate biti realni i svjesni svojih trenutnih mogućnosti. Ako ne probate nećete ni uspjeti. Nemojte dozvoliti da Vas strah sputava u životu, nastojte da izađete iz svoje zone komfora. Uvijek sami sebe motivišite da ustrajete u svojim namjerama. Ako želite uspjeh, vi morate napraviti prvi korak”, zaključuju naš razgovor.

Razgovarala: Azra Mahmutović/Foto: Edvin Kalić, Ines Selimović, Romano Kuduzović, Ana Lukenda

http://https://senzor.ba/kido-ba-bh-proizvodi-koji-olaksavaju-ucenje-i-odrastanje/

 

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x