Ova hrana vas čini sitim, ukusna je i ne deblja

Moderno doba i užurbani način života su donijeli sa sobom i negativne stvari, bar što se ishrane tiče. 

Sve više se događa da jedemo nezdravu, premasnu hranu koja nema nikakve hranjive vrijednosti već nas samo deblja.

Keksi, čips i druge visoko masne “namirnice” mogu imati odličan ukus. Ali je problem u tome što one imaju veoma nisku hranjivu vrijednost, a sadrže veoma mnogo kalorija i u malim količinama. Možete pomoći sebi i svojoj porodici tako što ćete jesti više, a unositi manje kalorija.

Odaberite hranu niske energetske gustoće. Voće poput jabuka i narandži sadrže manje kalorija i kada su u pitanju velike količine. A od njih ćete i duže biti siti. Voće i povrće sadrže više vode i vlakana nego prerađena hrana, što vam daje osjećaj sitosti.

Na primjer paradajz srednje veličine sadrži istu količinu kalorija kao pet slanih štapića. Pokušajte da zamijenite suhu hranu sa namirnicama koje su bogate vodom. Ovo će vam pomoći i da regulišete metabolizam.

Grah, grašak, leća i druge mahunarke sadrže “moćne” hranjive tvari koje organizmu daju energiju. One sadrže i sličnu količinu proteina kao i meso, ali sa manje masti. Njihov visok sadržaj vlakana će vas zasititi i spriječiti zatvor.

Također, ne morate jesti punu zdjelu brokula svaki dan da biste bili zdravi i vitki. Pokušajte da dodate povrće u glavno jelo. Špinat, mrkva, celer i tikvice možete dodati u čorbe i skoro sva druga jela.

Paprike, špinat ili mrkvu možete dodati u omlete, lazanje ili sos za tjesteninu. Dodavanjem povrća možete da smanjite količinu visoko masnih sastojaka, kao što su meso i sir. Za najbolje rezultate, jedite salatu prije glavnog obroka.

U jednoj studiji, žene koje su 20 minuta prije konzumiranja tjestenine pojele salatu, unijele su 12 posto manje kalorija, prenosi Faktor. Prema tome, prije obroka jedite salatu, po mogućnošću začinjenu sa malo maslinovog ulja i limunovim sokom, umjesto sirćeta.

Nema poruka za prikaz