Uspješne poslovne priče: Ostali bez posla, našli nanine recepte i pokrenuli vlastiti bh. brend

Podijelite ovaj članak:

Amerlina Mešinović za Senzor.ba je ispričala inspirativnu priču o svom, prepoznatljivom brendu Nanina pasta, koju donosimo u nastavku:

Amerlina je 37-godišnjakinja iz Tešnja i po struci je diplomirani sanitarni inžinjer. U periodu pandemije ona, majka i brat su ostali bez posla, a otac je čekao rješenje za penziju. Tada je shvatila da je vrijeme da pokrene vlastiti biznis. Kupila je paket brašna i karton jaja i počela ostvarivati svoj san:

Amerlina Mešinović, osnivačica bh. brenda Nanina pasta

“Korona period, bez posla ostajemo mama, brat i ja, a otac je čekao rješenje za penziju. Sama godina je bila teška, s početka godine moji privatni problemi, potom se u tom covid vremenu otac teško i razbolio. Na putu iz bolnice sam razmišljala da mi moramo od nečega da živimo. Dugo je ta ideja bila prisutna i ja sam kao overtinkala da li ili ne, i onda jednostavno se nađete u situaciji da nemate drugi izbor, nemate drugu mogućnost i odvažite se da krenete u nešto nepoznato. U tom periodu su nekako generalno svi vise bili naklonjeniji domaćoj proizvodnji. U povratku iz bolnice od oca svratim se i kupim prvi paket brašna i karton jaja, dodjem kući i kažem mami da ćemo praviti pilav-tagliatelle i da ćemo prodavati”, započela je Amerlina svoju priču za Senzor.ba.

Zašto baš odlučila za proizvodnju tjestenine, Amerlina objašnjava:

“Prvenstveno smo ponosni na činjenicu da smo očuvali uspomenu na NANU, po kojoj sam brand i nosi naziv jer je izvorni/sirovi recept bazno njen za NATUR tagliatelle, i naravno TARHANA koja je baš po njenom izvornom receptu. Na taj način smo unikatni, i zauvijek smo sačuvali uspomenu na okus djetinjstva koji pamtimo, a za sam naziv je prvenstveno zaslužan moj brat. Dok smo se jedan dan vozili prema kući, on je u jednom trenutnku rekao: ‘Seko ako je izvorni/sirovi recept NANIN zašto se i brand ne bi zvao NANINA pasta’,  i odmah smo se složili i nikada vise nismo doveli u pitanje naziv branda”, prisjeća se.

Amerlina i Chef Aleksandar Jovičić

Kako je to izgledalo na samom početku, kao i tome da li je imala podršku od osoba iz okruženja, objašnjava nam:

U prvom momentu je mama bila poprilično iznenađena – kako proizvoditi i kome prodavati, ali ja sam bila odlučna u svemu tome. U razgovoru sa prijateljima, ljudima koji već imaju vlastite biznise u mom okruženju sam imala podršku. I rečenica koju sam čula od njih je bila ‘Prestani previše razmišljati i pokreni taj biznis, drugi će ionako da pričaju’. Općina Tešanj svake godine podržava mlade ljude i  nove biznisei ja sam se prijavila, i te godine moja biznis ideja je bila prvorangirana sa najvećim brojem bodova. Tako da sam se otisnula u privredne vode. Taj mjesec dana dok su se doktori borili za život mog oca, ja sam paralelno pravila plan i pokretala biznis. Opet kažem jako teška godina, jako težak period, ali i pored svega negativnog sto se izdešavalo, Bog je i na tome sam mu neizmjerno zahvalna donio i pozitivne situacije, ljude”, emotivno nam je ispričala ova vrijedna žena.

Ono po čemu je Nanina pasta prepoznatljiva i šta je izdvaja iz mase jeste upravo kvalitet:

“Sve sirovine koje koristimo pažljivo biramo, i zaista prodajemo i plasiramo na tržište ono sto i sami jedemo. Brašno koje koristimo uvozimo iz Italije, jer za premium brand kakav nastojimo izgraditi na našem tržištu nemamo sastav brašna koji bi zadovoljio taj kvalitet. Pored kvaliteta i samog načina izrade jer smo jedini u BiH koji izrađujemo tjesteninu preko valjaka (što se tiče tagliatella), sušenja, ručnog pakovanja, rekla bih da nas iz mase izdvaja drugačiji pristup čitavoj priči, potom emocija jer je sve osobno i veže se za neke prelomne trenutke koji su se meni dešavali u tom periodu života”, iskrena je Amerlina.

Nanina pasta u ponudi trenutno ima Tagliatelle u devet vrsta okusa (natur, integralna, heljda, chili, Bosiljak&Origano,špinat, vrganj, crnilo sipe, čokolada), komercijalni dio /makaroni/, tarhanu, mlince natur i heljda, a proizvode i Spätzle/špecle/.

“To je vrsta njemačke tjestenine koja se savršeno slaže sa crvenim mesom i umacima, a ovih dana krećemo i sa punjenom tjesteninom koju ćemo isto imati u slanoj i slatkoj varijanti”, objasnila nam je, a sve ove proizvode moguće je pronaći u Tropic  i Crvena Jabuka marketima, potom tu su i Penny marketi, Bingo hipermarketi, Mepromex, Aden marketi, a otkrila nam je da su trenutno u pregovorima sa još 3 lanca marketa. Svakako tu je i Web Shop Nanina pasta. Pored toga, uspjeli su ostvariti i odličnu saradnju sa renomiranim restoranima i hotelima:

Nanina pasta na policama marketa

“Posebno smo ponosni kada profesionalci odobre i izaberu naše proizvode. Tada znamo da imamo 100% odličan proizvod, kvalitet i da je primarni cilj da se on zadrži, a sve ostalo će naći svoj put. Neki od chefova koji su odobrili naše proizvode su Dragan Šljivić, Armin Hadžić (koji je chef i Suvlasnik rekla bih jednog od najprestižnijih restorana u regiji), potom chef Sabahudin koji je glavni kuhar u Malak Regency Hotel ) i moram da naglasim naša Tina koja je chef kuhinje u KASTEL konobi Teslić, i to je zapravo restoran koji nam je prvi ukazao povjerenje”, ponosno ističe.

“Ponosni jer smo prošle godine prvi puta uzeli učešće na Međunarodnom Sajmu privrede Tešanj. I pored svih nedaća, problema, izazova, neuspjeha, pa opet problema, problema, problema smo uspjeli da iznesemo sajam i da budemo izlagači. Evo i danas ima još mnogo stvari na kojima moramo da radimo, još uvijek je puno problema, ali nastojimo da održimo pozitivan stav i da stignemo sve da posložimo i riješimo na najbolji mogući način.  Nastojimo da stignemo sve sa čime smo u kašnjenju, da je lako nije vjerujte ali ne odustajemo i nadamo se da će nas sve prepreke koje smo prebrodili i koje još uvijek prelazimo dovesti do cilja.

Nanina pasta na Međunarodnom Sajmu privrede Tešanj

Nedavno smo preko partnera sa kojima sarađujemo, imali i jedan teambuilding za radnike Ine i Energopetrola, gdje smo organizovali pasta turnir. Tu su njihovi uposlenici u jednodnevnoj radionici učili kako da naprave domaću tjesnetninu kući. Zaista ugodno druženje, jako pozitivna priča, gdje ostvarite nova poznanstva, kontakte, upoznate različite ljude i nadjete razumijevanje kod istih.  U narednoj sedmici ćemo volonterski da organizujemo radionicu izrade paste sa Centrom za ranu intervenciju djece s teškoćama u razvoju Mali svijet iz Lukavca, jer smatram da uvijek moramo biti maloj raji na usluzi i da svi moramo biti društveno odgovorni”, zaključuje Amerlina naš razgovor.

Nanina pasta radionica za radnike Ine i Energopetrola

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x