Vispak i Zlatna džezva danas slave 47. rođendan

Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta, dok se Zlatna džezva sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine i simbolom njenog jedinstva u različitosti

Na današnji dan prije 47 godina u Vispaku je pokrenuta proizvodnja Zlatne džezve, jednog od najpoznatijih bosanskohercegovačkih brendova. Vispak je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, koji se u to vrijeme nalazio u uskom krugu vodećih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji.

Danas je Vispak u samom vrhu prehrambene industrije u Bosni i Hercegovini, čuvar tradicije bosanske kuhinje i bosanske kafe, sa vizijom za dalji rast i razvoj.

Rad na inovacijama

-Nedavno smo kreirali novu espresso kafu, usklađenu sa zahtjevima veoma profiliranog tržišta u BiH. Također, nastavljamo sa radom na inovacijama, uvodimo nove standarde i tehnologije u cilju zadovoljenja potreba potrošača i strogih kriterija tržišta. Ujedno, Vispak se bliži velikom jubileju od 50 godina uspješnog poslovanja, a uz ogromnu podršku vjernih potrošača svaka naša godina je uspješnija od prethodne – ističu u Vispaku.

Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta, dok se Zlatna džezva sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine i simbolom njenog jedinstva u različitosti.

 

Obaranje rekorda

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa “Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brendove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napici Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, goveđa i kokošija juha, itd., a u planu je razvoj novih.

Nema poruka za prikaz