Sarajevska zračna luka raspisala je javni poziv avioprijevoznicima za uvođenje novih linija uz subvencije.
Sredstva će biti raspodijeljena avio kompaniji ili prijevoznicima koji su voljni imati zrakoplove u glavnom gradu Bosne i Hercegovine, onima koji pokreću letove prema gradovima u Europi koji se smatraju strateški važnima, kao i onima koji obavljaju dugolinijske letove iz Sarajeva, tj. više od šest sati. Međutim, zračna luka prvenstveno cilja na uvođenje 26 europskih odredišta, od kojih su neka već dostupna.
To uključuje Berlin, Memmingen, Malmo, Kopenhagen, Pariz, Basel, Amsterdam, Eindhoven, London, Bruxelles, Rim, Milano, Budimpešta, Prag, Barcelona, Madrid, Ženeva, Bari, Lisabon, Dusseldorf, Atena, Tirana, Skoplje, Izmir, Antaliji i Podgorici. Izvan Europe, zračna luka cilja na letove iz Kine (uključujući Hong Kong), Singapura, Libanona, Japana, Jordana, Indije, Izraela, Indonezije i Malezije, kao i svih odredišta u Sjevernoj Americi.
Lokalne vlasti dodijelile su oko 225.000 eura subvencija, a iznos koji avioprijevoznik može dobiti ovisi o broju pokrenutih destinacija, vrsti destinacija koje se uvode, kao i ponuđenim frekvencijama. Zračni prijevoznici koji ispunjavaju uvjete za prijavu na javni poziv, koji traje do 4. rujna, bit će odabrani ako pokrenu barem jednu od 26 linija od strateške važnosti, održavaju najmanje dva leta tjedno na odabranoj ruti ili rutama, planiraju letjeti minimalno od 100.000 putnika za/iz Sarajeva i operirati sa zrakoplovom koji ima kapacitet za najmanje 100 osoba.
Prioritet će imati prijevoznici koji žele uspostaviti bazu u glavnom gradu Bosne i Hercegovine, zračni prijevoznici koji pokreću letove s nepokrivenih odredišta, prijevoznici koji započinju letove s europskih odredišta s gornjeg popisa, zatim oni koji povećavaju frekvencije na postojećim rutama i na kraju oni koji pokreću dugolinijske letove usluge. Do ovog događaja dolazi nakon što je Sarajevska zračna luka krajem prošle godine objavila javni poziv jednoj zračnoj kompaniji da stacionira zrakoplov u gradu u zamjenu za poticaje za koje se prijavio jedan prijevoznik. Iako ime avioprijevoznika nikada nije otkriveno, iz zračne luke su potvrdili da se radi o neeuropskoj kompaniji koja nije mogla osigurati dozvole za letove iz Bosne i Hercegovine u treće zemlje.