Da se ne lažemo: Kompletan promotivni sadržaj prolazio je stroge kontrolne procedure prije objave

Podijelite ovaj članak:

Sjećam se vremena kada sam i sam upravljao brendovima koji su bili medijski pokrovitelji SFF. Kompletan promotivni sadržaj i jedne i druge strane prolazio je stroge kontrolne procedure prije objave. Nije mogao jedan obični logo treće strane proći a da nije bilo drugačije precizirano, a kamo li kompletan show. Ne možeš biti “zatečen” ako umiješ i radiš svoj posao, ili se barem trudiš i pokazuješ makar da ti je stalo. Da se ne lažemo. Smislite nešto bolje, poručio je Adis Hasaković organizatorima Sarajevo film festivala u vezi sa skandalom koji se jučer desio.

Podsjećamo, na SFF-u je jučer pušten film “Heroji Halijarda” koji promoviše ulogu četnika u Drugom svjetskom ratu. U ovoj drami, četnici Draže Mihajlovića spašavaju 500 Američkih pilota. Ova projekcija je izazvala veliki gnjev javnosti koja poziva na odgovornost, dok organizatori tvrde da nisu znali da će projekcija ovog filma biti održana.

Subscribe
Notify of

1 Komentar
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

[…] Da se ne lažemo: Kompletan promotivni sadržaj prolazio je stroge kontrolne procedure prije objave […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x