Dva brata u Švedskoj lansirala zamjenu za CocaColu, profit doniraju svom narodu

Podijelite ovaj članak:

U švedskom gradu Malmö, dvojica palestinske braće, Mohamed i Ahmad Hassoun, počeli su proizvoditi gazirano piće pod nazivom Palestine Cola, s ciljem da sav profit bude doniran za pomoć Palestincima.

Brutalni rat u Gazi, u kojem je do sada ubijeno više od 32.200 Palestinaca, izazvao je masovne proteste širom svijeta, kao i bojkot mnogih međunarodnih brendova, uključujući vodeće kompanije za bezalkoholna pića, kafu i brze hrane. U sklopu globalne kampanje bojkota zapadnih proizvođača koji na bilo koji način profitiraju od izraelske okupacije Gaze i Zapadne obale, Mohamed i Ahmad su uočili tržišnu prazninu i rastuću potražnju za alternativama velikim brendovima.

Njihova kompanija, Palestine Drinks, osnovana je u februaru, potvrdio je Mohamed Kiswani, glasnogovornik švedske firme Safad Food AB, koja stoji iza ovog projekta. Palestine Cola je, prema riječima kompanije, simbol “jedinstva i svrhe.”

Porodica Hassoun potiče iz velikog palestinskog grada Safada, iz kojeg su bili prisiljeni otići tokom britanskog mandata 1948. godine. Nakon života u izbjegličkim kampovima u južnom Libanu, na kraju su se preselili u Švedsku. Na hladan novembarski dan u Malmöu, dvojica braće su sjela i osmislila projekt koji bi pomogao Palestincima, suočenim s onim što mnogi širom svijeta nazivaju genocidom koji provodi Izrael u Gazi.

Tako je nastala ideja Palestine Drinks, uz podršku stručnjaka i savjetnika, iako porodica Hassoun ranije nije imala iskustva u prehrambenoj industriji. Do tada su uspješno vodili kompanije za automobile i nekretnine u Švedskoj.

„Tržište, restorani, prodavnice i ljudi su tražili alternative većim brendovima, pa smo pomislili zašto ne bismo napravili humanitarni projekt i nazvali ga Palestine Drinks, kako bi ljudi zapamtili ime i bili ponosni na brend. To je glavni razlog zašto je ova ideja zaživjela,“ objasnio je Kiswani.

Ogroman odaziv javnosti

Prvobitno zamišljen kao manji projekt za švedsko tržište, Palestine Cola je brzo doživjela neviđeni uspjeh. Čim su prvi milion limenki stigli na police, rasprodani su gotovo odmah. „Ovaj brend se sam reklamira,“ rekao je Kiswani, ističući da je ključni faktor povjerenje ljudi u dobrotvornu svrhu.

Piće se trenutno prodaje u Švedskoj, Danskoj i Norveškoj, ali narudžbe neprestano stižu iz drugih dijelova Evrope, SAD-a, Australije, Japana, arapskih zemalja, dijelova Azije, pa čak i Latinske Amerike. Kompanija vjeruje da su mogućnosti za ovaj brend neograničene, te planira proširiti prodaju izvan Skandinavije u narednih nekoliko mjeseci.

„Imamo oko 900 narudžbi od kompanija širom svijeta koje žele biti naši distributeri. Još nismo stigli odgovoriti na sve e-mailove,“ dodao je Kiswani.

Palestine Cola je dostupna u nekoliko okusa, uključujući originalni, bez šećera, narandžu, limunadu i energetsko piće, kako bi zadovoljila različite ukuse. Limenka nosi logo sa maslinovim drvetom, simbolom Palestine od davnina, te motiv palestinske kefije, povijesnog simbola palestinskog nacionalizma.

„Glavna ideja je da se svi ljudi širom svijeta sjećaju Palestine, kako u sjećanjima ove porodice, tako i u sjećanjima svake palestinske porodice,“ zaključio je Kiswani.

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x