Edin Ahmetspahić je dijasporu zamijenio BiH gdje je razvio uspješnu IT kompaniju

Podijelite ovaj članak:

Edin Ahmetspahić kao dijete je u ratu izbjegao u Švedsku, ali se u mladosti vraća u domovinu, gdje završava Pravni fakultet Univerziteta u Sarajevu. Prije nekoliko godina će ga prijedlog poslovnih partnera iz Švedske, preusmjeriti iz prava u IT sektor. Zajedno sa njima pokreće IT firmu u BiH “Propeller”, gdje Edin započinje proces osnivanja i podizanja firme.

“Osnivači imaju uspješne kompanije u Švedskoj, od kojih je jedan i član bosanskohercegovačke dijaspore, te su prepoznali potencijal koji u BiH imaju naši mladi stručnjaci i stručnjakinje. Oni poznaju skandinavsko, ali i globalno tržište, pa je u ovoj priči njihov dio posla pronalaženje klijenata. Na nama u Sarajevu je ostao zadatak podizanja jednog snažnog tima i osiguranje razvoja proizvoda koji će imati prolaz na tržištu IT industrije”, započinje svoju priču Edin Ahmetspahić, direktor kompanije “Propeller”.

IT industrija raste u Bosni i Hercegovini, a pored nekoliko većih kompanija čiji se brojevi zaposlenih već kreću oko stotine, izuzetno važan segment predstavljaju male i brzorastuće kompanije kao što je “Propeller”. Kompanija nastala u junu 2017. godine, već zapošljava 15 IT eksperata, te je u potpunosti fokusirana na inostrane klijente.

“Ponosni smo što blizu polovine uposlenih čine žene. Izuzetno je važno da firme u IT sektoru razumiju potrebu uključivanja, vraćanja nazad društvu, rada sa zajednicom. Ako razmislite, kompanije ove vrste rade neovisno o lokalnom tržištu, izvozimo vani, marketing ovdje i nije nešto što je primarno. Međutim, ako ne radimo na dobrom poslovnom ambijentu, ako ne vratimo optimizam mladim ljudima ovdje, imat ćemo vrlo brzo problem sa radnom snagom. I zato svi imamo dužnost da damo svoj doprinos”, dodaje Ahmetspahić.

Kao primjer dijasporske investicije, “Propeller” je dobio podršku USAID Projekta “Diaspora Invest”. Sufinansiranje nabavke opreme ubrzala je nova zapošljavanja u kompaniji.

“Velika je stvar dobiti priznanje na ovaj način, te imati podršku USAID Projekta “Diaspora Invest”. Zapravo, već sada vidimo rezultate te saradnje. Do kraja godine očekujemo nastavak rasta broja zaposlenih, okupljamo kvalitetne i talentovane ljude. Mnogi od njih možda mogu svoje radno mjesto naći i vani, te nije toliko jednostavan posao motivirati ih na ostanak. Međutim, naša pozitivna priča se širi dalje, stručnjaci prepoznaju prednost radnog mjesta u kojem se radi bez stresa, na zanimljivim, dugoročnim projektima, gdje smo fokusirani na rezultate, a istovremeno radimo na izgradnji tima”, napominje Ahmetspahić.

Tim stječe važna iskustva kroz rad na velikim globalnim projektima, te žele nastaviti sa jačanjem referenci, kako bi se mogli nametnuti na tržištu. Na kraju, Ahmetspahić dijeli tajnu uspjeha na švedskom tržištu.

“Da biste nešto prodali vani, potrebna vam je izgradnja odnosa sa klijentima. Mi nismo najjeftiniji, ali imamo ljude u koje klijenti mogu imati povjerenje. Što kažemo da ćemo isporučiti, mi ćemo isporučiti. I to je imidž na kojem trebamo graditi IT sektor u BiH, to je na kraju poruka sa kojom prodajemo naše usluge vani”, zaključuje Ahmetspahić.

Subscribe
Notify of

0 Komentari
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x