Prevent Grupacija 2018. godinu završila je svečano i u pozitivnom duhu rekao predsjednik uprave Haris Rahman, u intervjuu za Oslobođenje.
“Nastavili smo pozitivan trend rasta i bez obzira na izazove, koji su u 2018. bili značajniji nego inače, uspjeli smo zadržati broj uposlenih i ostvariti nova tržišta. U Bugojnu je izgrađen savremeni objekat za proizvodnju obuće gdje je planirano povećanje kapaciteta i razvoj novih projekata kojima ćemo osnažiti poziciju ove industrije u BiH. Istovremeno smo proširili i maloprodajnu mrežu vlastitog modnog brenda Dresscode”, naglasio je Rahman.
Jačanjem segmenta plastike i izgradnjom nove proizvodne hale Prevent Components, specijalizirane za ovu oblast, ostvarena su nova tržišta i postignuta strateška saradnja sa kupcima kao što su Aston Martin, Jaguar, BMW, Ford i Volvo.
Prevent Interior pokrenuo je saradnju sa vodećim brendom iz oblasti namještaja IKEA te postao prva kompanija u BiH koja za ovog kupca vlastitim resursima i sirovinama izrađuje kompletan proizvod.
Prevent Grupacija nastavit će širenje poslovanja sa fokusom na industrije namještaja i mode, te još značajnijim pozicioniranjem u oblasti prerade plastike i plastičnih komponenti za unutrašnjost vozila.
“Saradnja na razvoju i proizvodnji za kupce kao što su Ford i Aston Martin, potvrda je pouzdanosti i kvaliteta, kao i povjerenja koje ovi kupci imaju u Prevent Grupaciju. Kako smo godinu počeli dobrim pričama, planiramo tako i nastaviti, te ćemo u cilju obilježavanja 20 godina postojanja organizirati niz događaja i realizovati donacije u nekoliko institucija, kako bismo i na taj način dali doprinos ravnomjernom razvoju društva. U saradnji sa UNDP-om u BiH ušli smo u projekat implementacije ciljeva održivog razvoja, kako bismo još jednom pokazali opredijeljenost za promociju i jačanje održivog i odgovornog poslovanja”, kazao je Rahman.