Vlasnik supermarketa u novozelandskom gradu Christchurch odlučio je da izbaci plastična pakovanja voća i povrća.
To je rezultiralo navalom kupaca i porastom prodaje pojedinih proizvoda za čak 300 posto.
Akciju pod nazivom “Food in the nude“, odnosno, “gola hrana” pokrenuo je Nigel Bond, vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu New World.
“Kada smo u supermarketu na policama izložili voće i povrće bez plastičnog pakovanja, broj kupaca je odjednom značajno porastao. Sjećam se da sam kao dijete s roditeljima kupovao voće i povrće na štandovima i još uvijek osjećam miris svježih citrusa i luka. Pakovanjem proizvoda u plastiku ljudima smo oduzeli to iskustvo”, rekao je Nigel Bond, prenosi Eko Vjesnik.
Bond ima tridesetogodišnje iskustvo u trgovačkom poslovanju i bio je svjestan da nagle promjene u načinu poslovanja ponekad mogu da izazovu katastrofalne posljedice, no “razgolićivanjem” hrane od svojih je kupaca dobio samo pozitivne povratne informacije, i to kao nikada do sada.