Da je naša Bosna i Hercegovina bogata kreativnim i poduzetnim ljudima koji u krizi prepoznaju odličnu poslovnu priliku, dokaz je i porodica Čorbić, tačnije Sabrina, njen brat Sanel i njegova supruga Lejla.
Naime, ovaj trojac iz Travnika u vrijeme pandemije, usljed ograničenosti kretanja i viška slobodnog vremena započinje svoju poslovnu priču i osniva prvi bosanskohercegovački brend koji se bavi izradom kožnih kaiševa, a od nedavno i tobica i dijelova lovačke opreme.
“Naš brend Boa belts nastaje kao rezultat pandemije, slobodnog vremena i zatvorenosti koju je nosila zajedno sa sobom. To je bilo vrijeme kada su mnogi počeli da proizvode nešto svoje, prirodno i domaće. Poznavajući mog brata, koji je uvijek pravio mnoge zanimljive stvarčice, što za nas, što za svakodnevnu upotrebu, zamolila sam ga da mi napravi kaiš kojeg bi mogla nositi na posao. Kaiš je bio besprijekoran, i nekako su se stvari tako posložile da su mnoge dame oko nas poželjele imati nešto slično, ili su slale fotografije kaiševa koje bi voljele imati, pa smo na osnovu toga otvorili i sranice na društvenim mrežama koje vodimo Lejla i ja, a Sanel pravi sve ono što zamislite”, započinje Sabrina naš razgovor.
Sabrina je po struci magistrica arhitekture i svoje znanje iz te oblasti vrlo rado i vješto koristi i u ovom poslu. Na koji tačno način, objašnjava nam:
“Naši proizvodi se rade isključivo prema mjerama naših klijenata i njihovim željama. Pod željama podrazumijevamo mogućnosti biranja boje i uzorka iz naše bogate palete. Također, mogu birati i metalne detalje i njihovu boju. Pružamo mogućnost i da naši klijenti pošalju skicu ili fotografiju kaiša kojeg mi možemo rekreirati, te na taj način uključujemo i naše klijente u izradu proizvoda“, ponosno ističe.
Osim toga, ova ekipa je jako ponosna na činjenicu da nikada nisu proizveli dva ista primjerka:
“Naše proizvode ne možete naći na policama velikih trgovina, jer svaki proizvod tretiramo kao UNIKATAN rad izrađen od prirodne kože u nijansama i bojama koje je rijetko gdje pronaći, u potpunosti prilagodljiv potrebama i zahtjevima svakog klijenta ponaosob”, objašnjavaju nam.
U svom asortimanu trenutno, pored klasičnih muških i ženskih kaiševa, imaju i kaiševe neobičnog dizajna namjenjene djevojkama, dijelovi lovačke opreme, razne novčanike i torbice zanimljive teksture.
“Kroz ovaj brend otvorile su nam se mnoge mogućnosti kao što su javni nastupi, online platforme na kojima smo prezentirali naše proizvode i saradnja sa malim biznisima sa kojima smo imali priliku razmijeniti iskustva i sve ono na šta smo naišli prilikom pokretanja brenda. Tu bih istakla i poznate osobe koje su vrlo rado prihvatile saradnju i koje reklamiraju naše proizvode gdje se vidi da uživaju kombinirati ovakav modni dodatak uz svakodnevne odjevne kombinacije”, iskazuju svoje zadovoljstvo i dodaju da su, pored online prodaje svojih proizvoda putem Facebook ili Instagram stranice, spremni da klijente ugoste i u svojoj radionici, tako da svi imaju mogućnost da lično odaberu i iskombiniraju materijale, boje i teksture, čime bi lično učestvovali u proizvodnji svog unikatnog komada i uvjerili se u kvalitet izrade istog.
Razgovarala: Azra Mahmutović
Foto: Privatni arhiv