Idealan poklon za dječiji uzrast koji će izmamiti njihov osmijeh nije jednostavno pronaći. Upravo je to bila ideja i vizija za kreiranje praktičnog i zanimljivog poklona koji se izdvaja od svih drugih.
Radi se o brendu Senses, prvom, jedinstvenom i originalnom modnom brendu iz Travnika koncipiranom na temelju različitih stručnih direktnih istraživanja potreba ciljne grupe djece u dobi od 3 do 13 godina.
Vlasnica dječijeg brenda Senses je modna dizajnerica Mirela Džinić iz Travnika, koja preko 15 godina djeluje u oblasti modnog tekstilnog dizajna. Iako nije bilo lako izboriti se za svoje mjesto u gradu poznatom o po tekstilnoj industriji, odlučila je pokrenuti svoj obrt i ostvariti najdraži san.
“Bila sam dio jednog start-up projekta koji je pokrenula Agencija Rez u saradnji sa Općinom Travnik i Centrom za edukaciju mladih. Od 15 prijavljenih projekata, nas pet je prošlo dalje i dobili smo finansijsku podršku da pokrenemo svoje biznis ideje, nakon čega sam registrirala svoj obrt”, priča ona za portal Akta.ba.
Govoreći o tome kako je nastavo dječiji brend, poklon paket za djecu od tekstila, Džinić navodi da je ideja bila da ne konkurišu nekim velikim brendovima i modnim linijama. Svi proizvodi koncipirani su kao poklon paket smješten u specijalno dizajniranu ambalažu.
“Naša snaga je u inovativnosti, dizajnu i kvalitetnim materijalim. Dugo smo istraživali na tom polju dok nismo u konačnici razvili naš proizvod. Prvo samo se odlučili da uradimo dizajn same kutije, a u tome nam je pomogla kompanija GS Print koji su uradili dizajn i konstrukciju. Oni su specijalno za nas uradili jednu trokutastu kutiju koja može biti višenamjenska”, navodi ona.
Poklon paket čine drveni brendirani ofingeri, zatim čestitka od tekstila i osnovni proizvod dukserica za dječake i duks haljina za djevojčice, odnosno kako ih vlasnici brenda vole zvati – sensice.
Džinić kaže da je Sensis ustvari simboličan naziv brenda koji njeguje sva čula koja su uključena kada se bira poklon za djecu.
“Prije svega čulo vida zbog čega smo se poigrali bojama i kombinirali vedre tonove, zatim čulo dodira i u tome nismo pravili kompromise kada je u pitanju kvalitet materijala. Birali smo samo najbolje. Kako bi na koncu sve potrajalo u sjećanjima tu je i mirisna nota koja je sastavni dio ovog paketa, a koju smo na interesantan način integrisali u svaki proizvod jednim malim džepićem od velura”, ističe vlasnica brenda.
Inače, sva proizvodnja, dizajn i marketing se odvija uz veliku podršku i pomoć prijatelja, ali i stručnog tima za izradu uzoraka.
Njena osnovna misija za budućnost je stabilno se pozicionirati na tržištu BiH. Reakcije klijenata za period od nekoliko mjeseci rada su fantastične, a trenutno promoviraju proljetnu kolekciju.
“Naši proizvodi se nalaze u showroomu u sklopu razvojnog dizajn studija u Travniku. Sarađujemo sa puno kooperanata, malim šivaonama koji nas mogu ispoštovati kapacitetima kada su u pitanju veće količine. Također, ušli smo u jednu konceptualnu radnju u Sarajevu”, kaže nam ona.
Aktivno rade na ostvarenju potencijalnih saradnji sa distributerima i partnerima, te će ovi proizvodi uskoro biti dostupni u trgovinama još nekih bh. gradova. Također, u pregovorima su i za izlazak na inostrano tržište.
“Otvaraju se mnoga vrata, samo sada treba istrajati, zaključuje Džinić.
S.B.