Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oil i vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, ostvarala je u protekloj 2018. godini najbolji poslovni rezultat od svog osnivanja, sa ukupnom realizacijom koja je iznosila 31 milon KM. Time je ostvaren rast prometa za oko 30%, u odnosu na 2017. godinu, i ostvaren kontiunuitet snažnog rasta ove kompanije. Kao razloge za uspješno poslovanje u Euro Roalu ističu visok stepen konkurentnosti, inovativnost i stalno unaprijeđenje kvaliteta servisa.
“Rast prometa od 30% odnosno 6,7 miliona više u odnosu na 2017. godinu pokazao se kao rezultat ispravne poslovne politike svih ovih godina i zalaganja svih zaposlenih. Kvalitet proizvoda, servis, logistika, brzina isporuka, kao i velika lepeza asortimana i pravci na trzištu na kojima djelujemo, učinili su nas neprikosnovenim liderom u ovoj branši na tržištu Bosne i Hercegovine. Važno je istaći da rast bilježimo u svim našim odjelima, kako u odjelu Aluminij konstrukciono-građevinski profili, tako i u odjelu Aluminj Industrije, odjelu Inoxa, te odjelu prodaje PVC LB.Profila i okova”, izjavio je Admir Djedović direktor kompanije Euro Roal.
Djedović je istako da posebno raduje što je zabilježen rast prihoda od izvoza u zemlje regiona. “Cilj nam je dalje jačanje izvoza prema zemljama regiona i to u oblasti konstrukcionih profila i prema industrijskim potrošačima. Također, svoj doprinos su dali i podružnice u Hadžićima-Sarajevu i Cazinu koje iz godine u godinu bilježe izvanredne rezultate”, riječi su Djedovića.
Euro Roal posluje od 2011. godine. Sjedište kompanije je u Doboj Jugu, sa podružnicama u Cazinu i Hadžićima kod Sarajeva. Svoje poslovanje diverzificirali su u dva pravca. Prvi koji se odnosi na industriju, kojeg čine odjel Inox i odjel za Aluminij namijenjen industriji, kao što su limovi i pločevine u kvalitetu, kao i pocinčani limovi. Drugi pravac su konstrukcioni – građevinski profil, tj. sve za tzv. zatvaranje objekata.