Troje zaljubljenika u ekologiju ponudili su BH tržištu inovativne proizvode

Podijelite ovaj članak:

Troje mladih ljudi iz Banja Luke, zaljubljenika u makeup, marketing i ekologiju, nakon provedenog istraživanja tržišta dolaze do zaključka da djevojke, odnosno žene, ali i kozmetički saloni u našoj zemlji imaju ograničen izbor po pitanju samih proizvoda za primjenu preparata za uklanjanje šminke. U tome pronalaze svoju priliku i osnivaju vlastiti brend Alluria.

“Zvaničnu prodaju smo pokrenuli početkom godine, a tome je prethodilo istraživanje tržišta i pronalazak najoptimalnije vrste proizvoda koja će se baviti prvenstveno uklanjanjem šminke na ekološki način”, kažu na samom početku našeg razgovora.

Koji su to proizvodi za uklanjanje šminke na ekološki način, objašnjavaju nam:

“Naš prvi proizvod su jastučiči za uklanjanje šminke od bambusa i pamuka. Bambus je biljka koja je najbrže rastuća u svijetu, doseže i do 30m, a može narasti i do 90cm u toku jednog dana. Materijali koji se koriste za pravljenje prvih jastučića za uklanjanje šminke je 70% bambus i 30% pamuk. Koriste se sa regularnim preparatima za uklanjanje šminke dostupnim na tržištu. Naši jastučići od bambusa i pamuka imaju GOTS sertifikat (Global Organic Textile Standard). Druga vrsta jastučića su mikrofiber jastučići gdje smo htjeli eliminisati i preparate za uklanjanje šminke koji znaju biti i agresivni, te zbog načina izrade uklanjaju šminku samo sa vodom. U potpunosti je održivo rješenje jer se koristi samo voda, te se veoma lako ručno peru, a poslije 10-15 dana u zavisnosti od upotrebe, mogu oprati u mašini na 60 stepeni nakon čega su spremni za ponovnu upotrebu. Ono što je posebnost obje vrste jastučića jeste da su višekratni i jedan jastučić se može upotrijebiti i do 500 puta, u čemu se i ogleda njihov ekološki karakter”, te nastavljaju:

Amela Selimović nakon 26 godina rada u međunarodnom sektoru pokreće vlastiti brend

“Poslije svakog korištenja se peru ručno ili u veš mašini za šta smo obezbjedili mrežicu u koju stavite sve jastučiće, zatvorite i perete u mašini na 60 stepeni. Posebnost mikrofiber jastučića jeste da imaju posebnu tehnologiju izradu gdje je veoma lako ručno oprati i poslije prirodnog sušenja spremni su za ponovnu upotrebu. Ekološki aspekt se ogleda u tome što ne bacate jednokratne trenutno dostupne proizvode u smeće koji poslije završe u vodenim tokovima i deponijama. Na taj način spašavamo našu planetu, naše rijeke i štitimo od zagađenje. Ukoliko uzmemo u obzir da prosječna ženska osoba dnevno koristi do 3 regularna tufera da bi uklonila šminku, možemo steći utisak koliko je to loše za našu okolinu. Osim ekološkog aspekta, naši prozvodi direktno utiču i na kožu lica na način da se pore lica čiste na najbolji mogući način, te nam se kupci javljaju da više ne mogu zamisliti rutine uklanjanja bez naših jastučića”, ponosno ističu.

Ova inovativna ideja je odmah zaživjela i promijenila način života svakoga ko je komercijalne proizvode zamijenio ovom zdravijom alternativom:

“Naše proizvode čini posebnim eco-friendly momenat koji nam je od početka ideje primaran i koji želimo i dalje njegovati i unaprijeđivati kroz nove serije trenutnih i kreiranje novih proizvoda. Najviše smo ponosti kada nam se kupci jave da smo im promijenili način života kroz upotrebu eco-friendly jastučića i da preporučuju svakome da koriste. Osim samih proizvoda naša pakovanja su ekološki prihvatljiva odnosno koristimo samo karton, papir i drvo. Naša misija je u potpunosti isključiti i minimalizirati plastična pakovanja iz upotrebe. Ono što nas takođe raduje jeste da nam se javljaju i vlasnici beauty salona u Bosni i Hercegovini koji žele u svojoj prodaji da imaju naše jastučiće ili da koriste jastučiće u svojim beauty tretmanima”, ističe ovaj trojac.

Iako im je fokus na eco-friendly jastučićima za uklanjanje šminke u ponudi imaju i vegan friendly četkice za šminkanje gdje takođe nastoje minimalizirati plastiku, a kako i sami kažu – drške četkica prave se od bambusovog drveta, usljed čega su jako ugodne na dodir i jednostavne za korištenje.

“Potencijalni kupci mogu naručiti naše proizvode putem Online shop-a  a dostupni smo za direktne poruke na Facebook-u, Instagramu, te na platformama Tiktok i YouTube”, zaključuju naš razgovor.

Razgovarala: Azra Mahmutović

Foto: Privatni arhiv

Subscribe
Notify of

1 Komentar
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

[…] Troje zaljubljenika u ekologiju ponudili su BH tržištu inovativne proizvode […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x