Pandemija i nemogućnost pronalaska posla u struci kao prilika za pokretanje biznisa

Podijelite ovaj članak:

Kako iskoristiti nemogućnost pronalaska posla u struci, ali i pandemiju za pokretanje vlastitog biznisa zna Berina Amidžić, mlada djevojka iz Stoca, osnivačica brenda Magnus.

U moru komercijalnih parafinskih svijeća koje se dobijaju na industrijski način i koje su pravljene u velikom broju primjeraka, kao diplomirani biolog i uskoro magistar ekologije i zaštite okoliša, Berina odlučuje započeti sa ručnom izradom svijeća od prirodnih voskova.

“Ideja o samoj izradi svijeća je počela mnogo ranije od njene realizacije, tačnije s početkom pandemije, a javila se kao potreba da na neki način kanališem svoju kreativnost. S druge strane, kao diplomirani biolog, a uskoro i magistar ekologije i žaštite okoliša, nisam u mogućnosti raditi u struci kao i veliki broj mladih u BiH, pa je i to jedan od najvećih razloga zašto sam odlučila pokrenuti nešto sama. Uz podršku momka, porodice i prijatelja, Magnus candle kao mali biznis je službeno nastao sredinom decembra prošle godine nakon dugog planiranja i razmišljanja o mogućim ishodima i rizicima koji postoje na svakom početku, naročito kada za takav proizvod ne pronalazite interes za konzumaciju i upotrebu u najbližoj okolini”, kaže nam na samom početku našeg razgovora.

Ono na šta je posebna kada su njeni proizvodi u pitanju jeste unikatnost:

“U moru komercijalnih parafinskih svijeća koje se dobijaju na industrijski način i koje su pravljene u velikom broju primjeraka, Magnus svijeće nastaju isključivo kao moj ručni rad, dakle od topljenja, bojenja, oblikovanja i svega što se podrazumijeva kada je izrada ručno rađenih svijeća u pitanju pa sve do pakovanja i slanja. U svaku svijeću pojedinačno se uloži mnogo pažnje i ljubavi gdje se vodi računa do najsitnijeg detalja kako bi moji kupci dobili savršenu svijeću za upotrebu, koja je kao takva unikatna. Također, mogućnost koju pružam korisnicima mojih proizvoda jeste da sami odaberu mirise, boje i voskove koji će se koristiti u izradi kako bi kroz tu interakciju zajedno došli do cilja, a to je idealna svijeća”, ponosno ističe osnivačica ovog brenda.

U čemu se zapravo ogleda važnost korištenja svijeća izrađenih od prirodnih materijala, Berina nam objašnjava:

“Za izradu svijeća koristim isključivo prirodne materijale kao što su sojin i pčelinji vosak, pamučne fitilje, eterična i parfemska ulja, pupove ruža, sušene plodove voća i sl. Light motiv moje radionice jeste da se u samoj izradi i pakovanju koriste ekološki privatljivi materijali, ili u najgorem slučaju ambalaža koju je moguće iskoristiti u neke druge svrhe nakon što se svijeća potroši, što je slučaj sa svijećama koje dolaze u aluminijskim i staklenim ambalažama”, ističe.

Trenutni asortiman Magnus-a baziran je na ponudi desetak modela svijeća od sojinog i pčelinjeg voska u različitim oblicima, bojama, mirisima i gramaži, a svakako i kupcima se ostavlja da iste iskombinuju kako misle da bi im najbolje odgovaralo. U skorijoj budućnosti planiraju proširiti asortiman i na prirodne sapune i mirisne kupke.

“Najviše sam ponosna na činjenicu da sam već sada, nedugo nakon osnivanja svog brenda naišla na veliki broj zadovoljnih kupaca i komplimenata vezanih za ono što radim i što su moje svijeće kao ideja i hobi jedinstvene u mojoj okolini a i šire. Do Magnus svijeća je najlakše doći preko Instagram profila ili preko Orea bazaar platforme“, zaključuje ova mlada BH poduzetnica.

Razgovarala: Azra Mahmutović/Foto: Privatni arhiv

Subscribe
Notify of

1 Komentar
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

[…] Pandemija i nemogućnost pronalaska posla u struci kao prilika za pokretanje biznisa […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x